De Welkom op het waterfilm van HISWA Vereniging is tijdens de watersportbeurs Hiswa te water officieel in première gegaan. Twee van de hoofdrolspelers uit de film deden dit samen met Geert Dijks, directeur van HISWA Vereniging. De film vormt samen met de Welkom op het water-stand op de HISWA te water, de eerste elementen van de nationale watersportcampagne.
“Deze campagne is hard nodig: er moeten meer watersporters komen. De watersport vergrijst en als de sector de handen niet ineen slaat, leidt dit tot een krimp van de markt. De wereld op het water biedt een totaal andere beleving dan de wereld van alledag,” zo luidt de boodschap van de Welkom op het water-campagne.
De campagne is een belangrijk onderdeel uit het nieuwe HISWA Strategische Plan 2015-2017. In de campagne ligt de nadruk op het enthousiasmeren van nieuwe watersporters. Onder meer gericht op jongeren die al varen of gevaren hebben met (groot)ouders en gezinnen die wel eens meevaren met anderen of vroeger als kind gevaren hebben. De HISWA Vereniging wil elke watersport toegankelijker en dichterbij de mensen brengen.
Tags: hiswa Last modified: 22 april 2021